Wybieramy opakowanie na cukierki reklamowe
Słodycze reklamowe, a właściwie ich zamawianie, wymaga od nas wielu przygotowań. Należy bardzo dokładnie określić każdy aspekt ich stosowania, tak aby prawidłowo wydać pieniądze i uzyskać największe korzyści ze swojej inwestycji. Najważniejszym elementem posiadanym przez wszystkie cukierki reklamowe jest opakowanie. To od niego zależy, czy nasza inwestycja przyniesie nam zyski, czy okaże się wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Dowiedz się jakimi zasadami trzeba się kierować, aby zamówione słodycze reklamowe dobrze promowały twoją firmę. Przekonaj się jak projektować opakowania na cukierki reklamowe, a następnie w praktyce wykorzystaj tę wiedzę, aby tworzyć ciekawe nadruki. Słodycze reklamowe bardzo dobrze nadają się do reklamy ? o ile posiadają odpowiednią wielkość. Od wielkości cukierków będzie zależało bowiem to, jakie wymiary otrzyma opakowanie. Im większe opakowanie, tym większa liczba informacji, jakie możemy na nim umieścić.
Logo ? to najważniejszy element graficzny, identyfikujący każdą firmę. Im bardziej charakterystyczne i rozpoznawalne logo, tym lepiej aby było umieszczone na słodyczach. Już na etapie projektowania logo, warto zadbać o stworzenie takiego projektu, który pozwoli nam łatwo wykorzystać go na różnych przedmiotach. Pamiętajmy o tym, że cukierki reklamowe mają zwykle podłużny kształt. Dlatego też najlepiej będzie na nich wyglądał nadruk w kształcie prostokąta, a nie kwadrata. Logo takie powinno być umieszczone centralnie na opakowaniu słodyczy, tak aby było widoczne niezależnie od tego, na którym boku cukierki reklamowe zostały umieszczone. Dobrą praktyką również jest to, aby opakowanie na słodycze reklamowe wzbogacić nadrukiem z adresem strony www. Może on być umieszczony bezpośrednio pod logo, lub na osobnym boku. Tu również znacznie lepiej sprawdzają się krótkie adresy, dające znacznie większe możliwości wykorzystania całej dostępnej przestrzeni. W przypadku długich adresów stron www, składających się z wielu członów, konieczne może być ich proporcjonalne skrócenie, co może negatywnie wpłynąć na pogorszenie się czytelności. Skutki tego będą fatalne ? klienci otrzymają cukierki reklamowe, które nie będą informowały o tym, kto je wyprodukował i kogo reklamują.