Kto za sponsoruje balony reklamowe
Zamawianie balonów reklamowych staje się coraz częstszą techniką promowania firm. Zarówno tych małych, jak i dużych. W dalszym ciągu pozostaje jednak pewna liczba firm, dla których balony reklamowe są poza finansowym zasięgiem. Co mogą zrobić w takich przypadkach? Przede wszystkim poszukać alternatywnych źródeł finansowania. Na przykład u firm, z którymi współpracują. W wielu przypadkach wyrażą one chęć do wspólnego wyprodukowania balonów reklamowych, na których umieszczone zostaną logo partnerów lub adresy ich stron internetowych. Balony z nadrukiem często są w ten sposób zamawiane przez firmy budowlane. Są to duże spółki, dysponujące jeszcze większymi budżetami na cele marketingowe. Balony z nadrukiem są dla nich ciekawą formą promocji, pozwalająca na wyprodukowanie dużej ilości sztuk balonów. Następnie są one dystrybuowane pomiędzy wiele firm, a także wykorzystywane w czasie branżowych targów czy innych wydarzeń. Kolorowe nadruki na balonach podobają się dzieciom, które chętnie po nie sięgają i wykorzystują do zabawy.
Jakie argumenty najlepiej się sprawdzają, kiedy chcemy zachęcić firmy do tego, aby zasponsorowały nam balony z nadrukiem? Najlepiej sprawdza się przedstawienie wszystkich korzyści, jakie mogą uzyskać. Balony reklamowe wyróżniają się dużą wszechstronnością na tle innych gadżetów i mogą być wykorzystywane w miejscach, jakie są dla pozostałych niedostępne. Oczywiście, zamawiając balony reklamowe w firmach legalnie działających, sponsor otrzymuje fakturę VAT, pozwalająca zaliczyć balony z nadrukiem do kosztów prowadzenia firmy. Dzięki temu, może zapłacić niższy podatek dochodowy. To oczywiście tylko przykładowe argumenty, jakie warto stosować, chcąc kogoś zachęcić do udziału w sponsoringu. Pozostałe, równie mile widziane i chętnie stosowane do wzrost reputacji a także budowanie świadomości klientów, które za pomocą balonów dowiedzą się o istnieniu takiej lub innej firmy. A czy wy macie sprawdzone sposoby na to, jak zachęcić inne firmy do pomocy w zamówieniu balonów reklamowych?